ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
На старті учасники отримують по одному жетону кролика. Гравці ходять по черзі. Активний гравець може обміняти тварин по курсам, наведеним на планшеті. Потім він кидає два дванадцятигранника. Гравець отримує стільки жетонів тварин, скільки пар цього виду він має в даний момент. Рахуються жетони на фермі і тварини, що випали на кубиках.
Лисиця, що випала на кубику з'їдає всіх кроликів на фермі. Від лисиці рятує маленька собака (ціною свого життя). Вовк з'їдає всіх, крім кроликів і коня. Якщо у гравця є велика собака, її фігурка йде разом з вовком. Той гравець, хто першим набере на своїй фермі кролика, вівцю, свиню, корову і коня, переможе в грі і буде визнаний кращим фермером.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.