КАРТИНКИ ЗАМІСТЬ СЛІВ
Версія суперпопулярної гри "Кодові імена", в якій картки зі словами замінені картинками. Як і в класичній грі, капітани команд, які знають розташування агентів, дають підказки членам команди. У грі перемагає команда, яка раніше знайде агентів свого кольору. Вербальні асоціації тепер апелюють до іншої півкулі мозку, що відповідає за просторово-образне мислення, тому для когось гра може виявитися простішою, а для когось - складнішою.
ЛАВКРАФТ 3
Капітани команд отримують спільну карту-ключ з червоними і синіми агентами, мирними жителями і вбивцею, а потім по черзі дають підказки своїм гравцям. Підказка має складатися з одного слова і цифри, що означає, скільки картинок стосується даного слова. Наприклад, завданням «Лавкрафт 3» можуть відповідати картки Стародавнього кенгуру, щупалець з подарунком і вовка-культіста; авіації ж, очевидно, відповідають зображення літаючої свині-скарбнички, ангельські крила на вішаку і кукурудзяник з якорем. Тут треба бути максимально уважними та обережними, щоб ненароком не допомогти іншій команді, відкривши чужого агента, або взагалі програти, наштовхнувшись на картку вбивці.
ХРИСТОС НА ТИТАНІКУ
Завдяки подвійному, а іноді і потрійному змісту зображень гра «Кодові імена. Картинки» пропонує ще більший простір для асоціацій. Пізанська вежа зі спіральним спуском, статуя бразильського Христа-Спасителя на Титаніку, ракета-маріонетка і ще 140 двосторонніх карт змусять капітанів суттєво поламати голову під час придумування підказок. Якщо захочеться ще більшого різноманіття, карти картинок можна змішати зі словами з класичних «Кодових імен». Для двох гравців існує версія «Кодові імена. Дует». Шанувальникам шпигунської тематики і розмовного жанру ми також можемо порекомендувати чудову гру «Знахідка для шпигуна».
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.