ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
На початку гри учасники вибирають стартові ферми (два гекси одного кольору) на краях поля та розміщують на них по одному кролику та по одній вівці. Гравці ходять по черзі. Хід гравця ділиться на дві фази - розвиток ранчо та розведення тварин. У фазу розвитку ранчо гравець може обміняти тварин по курсам, зазначеним на ігровому полі. Також він може купити сусідні пасовища, розплатившись кроликами.
У фазу розведення тварин гравець кидає два кубики, дивиться на значення, що випали і рахує, скільки тварин даних типів у нього є взагалі, підсумовуючи символи на кубиках і жетони тварин на пасовищах і на фермі. Кожна пара тварин одного типу виробляє одного нащадка того ж типу. Далі гравець розміщує нових тварин на фермі і/або пасовищах, якщо знаходить для них місце. На одному гексі можна розмістити шість кроликів або одну вівцю. Корова займає два гекси, а кінь аж три.
НАПАД ХИЖАКІВ
Якщо на кубику випадає вовк або лисиця, гравець додатково кидає шестигранний кубик (зі значеннями 1/2/4). Лисиця з'їдає всіх кроликів з пасовищ, вартість яких відповідає значенням, що випали, а вовк - всіх тварин, крім кроликів. Тварини на фермі в безпеці. Маленька собака ціною свого життя запобігає атаці лисиці, а велика собака - вовка.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується, коли якийсь гравець створює стадо, що складається хоча б з одного коня, корови, вівці та кролика. Такий гравець відразу ж оголошується переможцем.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.