РЕЖИМИ ГРИ
Учасникам пропонується два режими гри. У класичному командному режимі гравці будуть боротися проти Мантикори спільно, а в папівкомандному будуть прагнути прикінчити монстра поодинці. У першому випадку гравці перемагають всі разом, якщо знищать Мантикору, а в другому випадку - лише один гравець. Гравці зазнають поразки, коли Мантикора, що прокинулася з'являється в місті. Якщо всі герої гинуть, то і Гікачу зрозуміло, що далі ловити нічого.
ВИБІР ГЕРОЇВ
Перед початком партії гравці розкладають артефакти в локаціях і вибирають персонажів - мага, воїна, ельфа або гнома. Вибрані герої мають різні базові характеристики. Показники можна посилювати артефактами і очками сили в процесі гри. Персонажі стартують в місті.
ПРОКЛАДАННЯ ДОРІГ
Перший етап гри є підготовчим - гравці по черзі беруть закриті жетони доріг, перевертають їх і викладають на поле, поєднуючи з містом або раніше викладеними дорогами. Якщо на жетоні зображений монстр, його фішка виставляється на поле. Гравці повинні з'єднати дорогами якомога більше локацій і ускладнити просування монстрів в місто.
ХІД ГЕРОЇВ
Ігровий раунд складається з декількох послідовних фаз. В першу фазу раунду ходять герої, використовуючи очки ініціативи. Герой може відновити очки життя, влаштувати бій, переміститися на вільний від інших фішок гекс по дорозі, витратити три очки ініціативи і переміститися по бездоріжжю, отримати артефакт або заклинання в локації, передати артефакт іншому персонажу або скинути непотрібний предмет.
БОЇ
Гравець може битися з супротивником в ближньому бою, постріляти з лука чи атакувати за допомогою магії. У будь-якому бою опоненти кидають кубики і складають значення, що випали з показниками відповідних здібностей і бонусами від артефактів/заклинань. Сторона, що програла отримує шкоди, що дорівнює різниці в силі. За перемогу над монстром герой отримує очки сили, які він відразу витрачає на поліпшення характеристик.
ХІД МОНСТРІВ
У цю фазу всі звичайні монстри переміщаються по дорогах - на один гекс у напрямку до міста. Перебуваючи на відстані двох гексів від локації, вони забирають з неї артефакт або заклинання. Агресивні монстри наближаються до міста на один гекс, ігноруючи дороги. Звичайні монстри атакують героїв, що стоять у них на шляху, а агресивні - персонажів на сусідніх гексах. Прориваючись в місто, монстр завдає шкоди всім героям, рівним його рівню.
ХІД МАНТІКОРИ
Після загибелі першого монстра Мантикора пробуджується. Також вона прокидається, якщо якийсь герой дійшов до гекса біля печери або атакував її. Мантикора рухається по гексах з вогняними стрілками, знищуючи інших монстрів на своєму шляху. Якщо перед нею виявляється герой, Мантикора атакує його. Коли Мантикора добирається до міста, героям зараховується поразка.
ОГЛЯД
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.