Гра «Манчкін» триває до тих пір, поки хтось із гравців не досягне десятого рівня, тим самим ставши переможцем. Щоб підвищити свій рівень треба або битися з монстрами, або застосовувати бонусні карти скарбів, які знову-таки даються за перемогу над монстрами. Якщо рівень монстра перевищує рівень гравця, той просить про допомогу інших гравців або дає драпака. Коли герой тікає, він кида кубик і надіється на щасливий випадок. Невдала втеча може призвести до зниження рівня або, ще гірше, смерті... Але не будемо про погане. Отже, в свій хід гравець вибиває двері, інакше кажучи - бере карту з колоди дверей. Карта може виявитися монстром, прокляттям, новою расою або класом. Якщо монстра не виявилося за дверима, не біда - завжди можна додати його на поле бою з «руки» і поборотися з ним. Також гравець може наслати прокляття на інших гравців або застосувати бонусні карти, що підвищують рівень або збільшують захист.
РАСИ І КЛАСИ, МАНАТКИ І ПРОКЛЯТТЯ
У базовій грі "Манчкін" гравці можуть бути дварфами, хафлінгами, ельфами або ж залишатися людьми. У рідкісних випадках гравець може бути напівкровкою, тобто мати відношення відразу до двох рас. Аналогічна ситуація з класами - крадій, клірик, чарівник або воїн. Карта «Суперманчкін» дозволяє мати два класи одночасно. У розпорядженні гравців може бути безліч бонусної зброї та обмундирування, званого в грі «манатками». Манатки можуть підходити усім або тільки певному класу чи расі. Також гравцям доступний величезний арсенал прокльонів, підсилювачі монстрів і навіть ручні монстри, звані приблудними потворами.
ВІДЕОПРАВИЛА ГРИ МАНЧКІН
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.