ШВИДКА ПІДГОТОВКА
На початку гри учасники отримують планшети. Навколо центру столу викладаються диски вітрин: дев'ять дисків при грі вчотирьох, сім - втрьох, п'ять - удвох. Всі цукерки відправляються в мішечок. Перший гравець витягує з мішка випадкові цукерки і заповнює ними диски, викладаючи по чотири штуки на кожен.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ AZUL
Ігровий раунд складається з трьох фаз - вибору цукерок, складання смаколиків до коробок та підготовки. На початку раунду перший гравець кладе однойменний жетон з одиницею в центр столу. Він ходить першим.
Вибір цукерок
Учасники ходять по черзі, починаючи з першого гравця.
У активного гравця є два варіанти:
АБО
Вибрані цукерки відразу розміщуються на планшеті - на одній з п'яти горизонтальних ліній. На окремій лінії можуть перебувати тільки одноколірні цукерки. Якщо якісь плитки не поміщаються, вони «падають на підлогу». Всі такі плитки викладаються на лінії підлоги.
Фаза триває до тих пір, поки гравці не розберуть всі цукерки з вітрин і в центрі столу.
Збір цукерок до коробок
Гравці пакують цукерки одночасно. Незавершені лінії вони не чіпають. Якщо на планшеті є завершені лінії, крайня права плитка займає своє місце на відповідній лінії стіни, інші плитки скидаються. Гравець відразу ж отримує очки за суміжні цукерки в горизонтальних і вертикальних рядах. В кінці цієї фази гравці віднімають очки за цукерки на лінії підлоги, а потім скидають і ці плитки.
Підготовка
Перший гравець заповнює вітрини, витягуючи з мішечка і викладаючи на кожен диск по чотири цукерки. Якщо мішечок порожній, в нього поміщаються цукерки зі скиду.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Партія триває до тих пір, поки хтось не завершить горизонтальну лінію у коробці. Гравці додають до очків, набраних в процесі гри:
Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.
ВІДЕО ОГЛЯД І ПРАВИЛА НАСТІЛЬНОЇ ГРИ Azul (Азул)
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.